idaaaag

Heeej idag har man vart i stan med några andra tjejer från skolan på nordiska museet. Först gick vi på visning med världens dryyygaste guide. Särriöst hon var nog den tråkigaste människan jag någonsin blivit guidad av..
Sen gick jag Frida Karin runt i museet en liten stund och kollade på olika utställningar, otur att biblioteket var stängt :/
Efterdet åt vi utanför Junibacken och guuuuuud va varmt det var. Sen kom jag på att vi skulle leka ngt innan vi gick och då kom Frida med idén att vi skulle köra evighetsstaffeten, men jag blev nedröstad av alla andra som ville gå och shoppa. Trååååk.

Sen åkte vi hem och en gubbe på tåget bah Jävla pojkjävel Sen när jag komm hem kollade jag lite bloggar och följde med mamma och handlade någon tygsak. Ikväll ska jag träffa ngr vid Hagviken, vet inte riktigt när, säkert vid sju eller ngt sånt :)

Hahaha såg nyss reklamen för Shrek fyyyyfan va kul när Åsnan säger: Så du tror att Shrek är din äkta kärlek ? Fiona bah: Ja! Och så börjar Åsnan och Shrek asgaaaarva Hahahahaha sån jäävla humor aså xD
Här kommer det roligaste skmtet jag någonsin har hört, hittade det på iayc.org. På engelska men hoppas det är lungt, Hahahahaha förstår ni vad det är som som pratar och vad de pratar om ?:

* Yaaaaaaahoooooo! This Universe rocks!
* Buddy? Yes, you excited one! Where do you think you’re goin’?
* The Earth!!! Woooohooooo! If I’m not wrong, somewhere in Poland… or Slovakia, whatever, it’s Europe, Europe rocks!
* Don’t say it twice!
* Why?
* Well there is a thing… I heard the rumors…
* About?
* Hm…
* Come on!
* Heard about Black Hole?
* Aaaaaaa! Jesus! Stop sayin’ it! Forbidden words! You know The Anti-panic policy!
* Relaaaax… This is even worse!
* What! No, I cannot believe that. There’s… There’s no such thing.
* Oooo there is… I’m talking about… The Capturer!
* Uuuuu, I already feel chills down my spin…
* They say man built a machine only for purpose… of taking pictures of us! Sick bastards…
* The Capturer…
* Yeeeees, the Capturer. You run trough some deforming glass or whatever, I don’t know, but for sure you end up in a dark tunnel, man… and then you stick to some warm plate which turns you to electricity!
* Awesome, man!
* Awesome, if you would not be stuck with thousands of electrons in a small damn box!
* Come again!
* But it’s not the end, my friend! Afterwards, you must go with them, cuz some force pulls you down, in some… They organize you in some working groups, called pixels! Coupled together!
* Disgusting!
* That’s why it’s also called Charge Coupled Device!
* Man… I hope we’re not gonna get there…
* Keep hoping, hopeguy! Because, brother, they have it EVERYWHERE!
* What! How do you know it all, smartguy, you’ve never been there!
* Hahahaaa… I got you!
* Ooooh, funny bastard…
* Man… Just relax, The Earth is a paradise… Keep waving…

HAHAHAHA SvaR: Det är två fotoner som pratar med varandra och de pratar om solpaneler. Hahahaha såååå jädra rolig :D

Men nu ska jag gå och duscha sen ska jag äta en massor med müssli :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0