Trööööött

Heeeejjj. Igår var jag med Matilda Liza Ida Eric Felix Clara Karin Frida Jonna Louise. Först satt jag Matilda Ida Liza på Ellensborg och väntade på Clara Karin Frida Jonna, sen cyklade vi upp till Hagviken och träffade Eric Felix Lollo. Först var vi vid någon brygga, och sedan gick vi till en annan brygga där det fanns en konstig båt som vi började leka med. Sen kom det några mysko gubbar som bara stod och stirrade på oss, hahaha jag tror inte att det var deras båt :P
Sen satt vi på Lollos terass en stund, och sen gick vi hem till Eric och satt i hans garage en stund.

Sen när vi skulle hitta en plats att sova så kom Felix på att vi skulle typ ringa hans farmor eller mormor eller något och sova där. Sen säger Matilda tror jag Men vi kan ju planka till Sthlm och sov hos min faster, hon säger inte till någon (Matilda hade sagt att hon sov hos Liza, Liza hade sagt att hon sov hos Matilda, Ida hade sagt att hon sov hos Matilda och jag sa att jag sov hos Eric).
Sen kom jag på att vi skulle sova i Matildas båt, men det gick inte så bra för vi behövde nycklar för att komma in på området och vi visste inte hur man stänger av larmet ;P

Men tillslut bestämde vi att vi skulle sova i kinagungan på dagiset som ligger där, det blev TRÅÅÅNGT! Och det var bara jag som ville sova :P Det var askallt också men jag hade en sovsäck, fasst det var ändå skitkallt ;) När vi hade legat där i flera timmar så var klockan typ kvart i fyra, så cyklade jag he för jag frös så mkt :P Det tog typ en halvtimme att cykla hela vägen hem :P
Sen när jag kom hem så skällde min hund lite på mig, men min mamma och pappa vaknade inte iaf, så sen så somnade jag i min egna säng, fett skönt :P

Men nu ska jag dra



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0