Igår och idag

Igår sov jag och Karin hemma hos Kajsa. Det var skojj. Christoffer Alex Mikael och Joakim kom och hälsade på en stund, mosade några ägg med en golfklubba och länsade Kajsas kylskåp. Efter att de hade åkte hem så kollade vi på 2½ men och Sex and the City och väntade på att Girls of the Playboy mansion skulle börja. Efter Scrubs så somnade vi och typ kl 7 på morgonen ringde Kajsas dumma alarm och det gick inte att stänga av, och så drömde jag att min pappa sa att ringsignalen till larmet var en massor med änglar som sjöng för mig (?).
Sen vaknade iaf någon gång vid 11 och kollade på Girls of the Playboy mansion, Stars without Makeup och typ The 10 most innappropriat kisses (haha).

Sen gick vi och mötte Elina och sen körde min pappa hem oss till Bålsta, så nu sitter jag här. Ska snart gå och duscha och äta lite glass.
Justeja ngn som vill följa med och kolla på 9:ornas bal ikv, och sen rejva lite i skogen ? :D

Kommentarer
Postat av: Alex

Det är förjävligt att ingen av er kan stava till rave....

2009-06-14 @ 14:37:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0