I just graduated :):)

I JUST GRADUATED!!
Jag har inte brytt mig så mycket innan, för jag har ju nada att göra på lovet, förutom att åka på läger, och tråka mig med kompisar. Super.
Nu ska jag göra ett tråktest (är jag pessimistisk idag eller något ?) som jag hittade på Kenzas blogg, såg att Frida också hade lånat den (Jag tror jag inte tycker om lov eller något för jag är väldigt anti-opptimistisk).

1. Hur gammal är du om fem år? Snart 20
2. Vem var den sista du träffade? Förutom familj ? Typ alla i skolan, det var ju avslutning ? :)
3. Hur lång är du? Skulle gissa på 1 och 55.
4. Vilken var den senaste film du sett? Kollar ganska ofta på film, Rosa Pantern tror jag. Så jäääävla skön:
Clouseau - Was it faithal?
Ponton - Yes.
Clouseau - How faithal ?
Ponton (med förvånat uttryck) - Compleatly.
Clouseau - I want to speak with him!
Ponton (ännumer förvånat uttryck) - But he's dead!
Clouseau - Aaaaaah!
5. Vem ringde du senast? Frida rringde jag igår.
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Karin: Nej och jag ska göra mig iordning tills imorgon också :/:(
7. Vad är dagens planer? Städa lite, hitta någon som vill leka.
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Jag vet inte vrf, men jag aaaaavskyr att prata med folk i telefon, men sms:a är lungt. Då kan man ignorera folk också ;)
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Gifta
10. När såg du senast din mamma? Några minuter sen eller något, innan hon gick ut.
11. Vilken ögonfärg har du? Någon jävla indigo/grön/grå/fulbrun mix.
12. När vaknade du idag? Klockan 7, men jag satte på snoozen i sömnen, så igentligen kvat över :P
13. Har du någon gång hittat en katt? Vaaaa ?!
14. Vilken är din favoritplats? Beijing, heeeeeemmma :) Söder saknar man också alltid.
15. Vilken plats föredrar du minst? Bålsta tråååkk.
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Inte i Bålsta iaf hoppas jag..
17. Vad skrämde dig som barn? Haha när jag var mindre ? Mörker tyckte jag var läskigt. Jag var faktiskt inte lika hysteriskt rädd när det gällde spetsiga saker och nålar.
18. Vem fick dig att skratta senast? Mikael fick mig skratta glädjeglatt idag när han uppträdde. Sen asgarvade jag när Emma och Linnéa sjöng. Tröstskratt.
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Haha min pappa har en massor men jag har inga.
20. Har du stationär eller bärbar dator? Båda :)
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Brukar ha t-shirt och hotpants.
22. Hur många kuddar har du i sängen? Två, en stor och en mindre.
23. Hur många landskap har du bott i? Tre tror jag, eller två kanske ? I Sthlm har jag bott i två, och jag vet inte om Bålst också ligger i Uppland :P
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Jag kan inte komma på en enda gång jag har spytt.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Hahahha barfota ofc.
26. Är du social? Jag är översocial, seriöst asså det är ett probem...
27. Vilken är din favoritglass? Hahah all glass ?
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Vet inte, jorden runt kanske ?
29. Tycker du om kinamat? Riktig Kinamat ja. Svensk Kinamat är bara skiiit.
30. Tycker du om kaffe? Iskaffe är det bästa som finns.
31. Vad dricker du till frukost? Earl Grey
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster tror jag, jag somnar på vänster och vaknar på höger,
33. Kan du spela poker? Hahaha jag slår alla i Black Jack och Texas Hold'em, men jag förlorar alltid när det är klädpoker. Hmmmm undrar vrf ?
34. Tycker du om att mysa? Kan inte komma på något som jag tycker om mer.
35. Är du en beroendemänniska? Oooooja.
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nej, men Kristen Bell (Veronica Mars) har samma dag som jag. 18 Juli.
37. Vill du ha barn? I framtiden.
38. Kan du några andra språk än svenska? Hahaha finns det någon som inte kan ? :P
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej.
40. Föredrar du havet eller en pool? Jag är jätterädd för att jag ska kliva på en plattfisk eller fastna i sjögräs, så havet är inte riktigt min grej.
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, även om jag inte brukar erkänna det.
42. Äger du dyra smycken? Hmmm, inte så mycket. Mitt kompishjärta i guld som jag delar med Johanna kostade lite grann. Och så de svarta pärlorna som pappa köpte till mig i Kina.
43. Har du någon gång testat narkotika? Uuuuusch nej.
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten ? :P
45. Vem är den roligaste människan du känner? Den var inte så svår, Karin ofc.
46. Välj ett ärr på din kropp? Jag har ett precis under läppen. Jag tror att jag fick det på dagis en gång, när jag sprang in i en bänk och gjorde mig illa.
47. Vad har du för ringsignal? Ni kmr tycka att jag är världens största tönt.. Frankrikes nationalsång sjungen av Edith Piaf.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Jag har ett speciellt som jag har i min garderob. Ett jättegammalt nattlinne som jag hade när jag var typ fyra/fem år gammal. Om min mamma fick veta skulle hon säkert slänga det. Hon har försökt förut :P
49. Flirtar du mycket? Hahaha jag brukar göra det omedvetet och efteråt så säger mina kompisar BerättaBerättaBerätta Vad var det där?
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Jag har ingen.
51. Kan du byta olja på bilen? Hahaha neeej :P
52. Har du fått fortkörningsböter? Aaaa, tusen ggr...
53. Vilken var den senaste bok du läste? Någon från Dan Brown tror jag, eller Desirée. Jag läser en massor av böcker samtidigt.
54. Läser du dagstidningen? Om jag ser den ngn stans.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? Frida.
56. Dansar du i bilen? Hahaha ni skulle ha sett mig idag i bilen när vi åkte till skolavslutningen.
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Nrj.
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Hmmm vet inte. Eller jooo, jag skrev ner en grej som tillhörde ett av mina experiment.
59. När var du i kyrkan senast? Några veckor sedan med Matilda Ida Karin Frida.
60. Vilka personer utmanar du? ALLA!

Hmmm, undrar om någon orkade läsa ner hit ? Nu ska jag iaf baka något, kanske chokoladbollar. Sen ska jag dricka lite Coca Cola och ringa runt och fråga om någon vill tråka sig. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0