Hej lilla saltgurkan :)

Kvart över fyra fick ja mess av Karin Vi ser på film hos Clara. Vi möts vid Vivo kl 5. Ta med om ni har ngn bra film. Puss på era rumper. Så jag fick brottom att duscha, sminka mig, (och trevlig som jag är...) baka goda kakor. Sen märkte jag att kakorna skulle vara i ugnen liiiiite längre än jag trodde så istället för att jag kom kl 5 så kom jag kl tio i 6. Självklart så spöregnade det också så det var jättejobbigt att cykla även om Clara bor nära, och det var motvind också :P
Sen kollade vi på en film som hette Meet Dave. Så jääävla fuuuuucking skön alltså ;P

Juste ja ag ska till landet på torsdag :D Fick veta idag, så vi ska åka dit och fira midsommar och åka hem på måndagen, fast sen så ska vi åka dit i Juli ock. Här kommer några knasiga bilder därifrån och några andra från sommaren 2002:

Almis (jag kallar mitt landställe för det :P) och jag och syrrorna spelar fotboll:


Herreguuuud, fula ankungen måste ha varit baserad på mig :P


Båt åkte vi ock såkl :)


Jag och bästa vän Therese i Ume


Bulgarien hann vi också med. Hahaha jag gjorde alltid så på kort, och jag tror jag fortfarande gör det :P Och vafaaan är det med de matchande kläderna ;P


Ursäkta att bilderna blev så små. Live with it. Aja jag ska se vad jag ska hitta på nu, något skoj hoppas jag på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0