Haha hur kunde det hända ?

Idag har jag hunnit med mkt. Först ringde min väckarklocka mig en timme för tidigt, och sen när jag somnade om så drömde jag att några troll (inte lajvar-troll, jag snackar riktiga troll här) kidnappade mig och Emelie och ett av dem var typ snälla så vi fråga han vrf de hade kidnappat oss och då sa han att det var för att vi skulle säga om deras filmer var bra (?), haha.
Sen var vi i Kyrkcentrum till kl 15 och lekte en massor lekar. Efter det åkte jag och Emelie hem till mig och så skulle vi göra två jättestora kokosbollar. Eftersom vi inte hade lagt fram något smör innan så hade vi bara jättekallt smör hemma, och kokosbollar blir bäst när smöret är rumsvarmt, så då kom jag på att vi skulle ställa smöret i en skål och värma det i micron på lägsta värmen i 20 sek. Men sen när jag har satt in smöret i micron och startat den så ser jag hur det typ "blixtrar" till i micron, och det låter som fan också. Så jag kollar in i micron och ser att jag har glömt att ta av pappret från smöret så pappret brinner som faaaaaaan! Hahaha jag och Emelie kunde typ inte sluta skratta sen efteråt.
Sen när vi hade gjort våra goda jätte kokosbollar så kollade vi på Rosa Pantern. Men vi kollade inte så mycket, vi satt messt och pratade.

Nu så har jag prec duschat och kollar på My New BFF. Snart börjar dubbelavsnitt av Desperate Housewives :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0