Disney

Idag har jag inte gjort så mycket. Just nu kollar jag på vänner, så jävla roligt:

Rachel helt utmattad : "Ross.......Back from China........Julie.........Arm around her........You told me he liked me!!!!!!!"

Ross: "...and then we got to get some sleep, it's six o'clock tomorrow our time"
Chandler: "Okey, just don't tell me what's gonna happend, I like being surprised"

Chandler: "Anyone knows a good tailor ?"
Joey: "Why ? Do you need it for work ?"
Chandler: "No, no, I just like peolpe drawing on me with a chalk!"

Rachel kommer ut från sitt rum: "Can anyone just close their eyes for a minute?"
Phoebe: "Why ?"
Rachel: "You know how sad I was about Ross yesterday ? I think I drank more boose then you guys saw. I kinda did something stupid"
Någon italienare som kommer ut från Rachels rum: "Bongiornio!"

Italienaren: "ROSS! How are you ?"
Ross: "Great! Hmmm, what are you doing here ?"
Italienaren med världens brytning: " I doo Raquel"
Phoebe till Italienaren: "Could you please not touch my ass ? "

Sen såg jag på någon nyhetsgrej på fyran i pausen också, och de visade ett repotage om Alexander Ryback (I'm in love with a fairytail - killen), och jag tycker typ inte alls att han är så söt som alla andra tycker, men ändå så kommer jag på mig själv fnittra när jag ser honom. Varför haha ?

Idag klockan arton åkte jag mamma pappa till skolan och kollade på Mysans uppvisning med hennes klass. Sen sat jag och åt korv med Ida Ida Linn Moa och så började vi dricka ur sånna där plastkoppar typ (?) och så slängde vi dom inte utan vi höll i de hel tiden och tillslut hade vi typ femton st eller ngt Hahahaha..

I skolan idag pratade vi om Genus och vi kollade på någon film och efteråt så säger Jonathan : "Meeeh det där var pinsamt juuuue!!"Hahaha bäste kommentaren ;)

Nu ska jag gå och duscha och sen kolla på Grey's Anatomy kanske, kanske kollar på något annat, inspelat :)


Kommentarer
Postat av: karin

sv: för att du inte är med i vår scmartklubb :P

2009-06-04 @ 18:07:56
URL: http://hejpamej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0