Asså...

Idag har jag varit i skolan... och ingen hade sett a fish named Wendy hahaha. Först hade vi gympa, Indiansmyg :D
Efter lunchen hade vi SO:redovisning. Fyyyyyyyyffaaaan va roligt! Hahahah jag och Emelie var Baboschka och Katarzyna och vi hade pälsmössor och hatade djur. Jonathan och Frida var Markus och Birgitta som var svenska Hippies!

-Efteråt var jag med Frida Karin Clara uppe på berget vid vivo. Sen åkte jag hem och åt middag.
Efter det så mötte jag Clara Karin och kollade på någras handbollstränign. Självklart ska Clara och Karin göra bort mig (xd).
Jag: Han är typ sajjjjjk elr ngt ?
Clara till killen: Ursäkta, Moa här vill ha ditt nr.
(Karin pekar på mig för att göra det extra tydligt)
Killen: Visst får jag din mobil.
Så nu är jag jättesur på Clara och Karin som försöker leka 'matchmakers' när jag inte ens har bett dem eller ngt xd

Men nu ska jag äta fruktsallat och kolla på csi (nööööööördvarrning ?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0